Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Máte zcela pravdu, dnes se na mě obrátili podřízení, jsem vedoucí policista a ptali se mě na články z http://www.novinky.cz, přestože jsem je nečetl, tak jsem jím fundovaně odpověděl a musím s vámi plně souhlasit. Pokud je policista svědkem trestného činu, tak je svědkem, pokud se ale ptá, tak již nejde o svědectví ale o úkon úřední osoby, tedy ne o svědectví. Za zmínku ještě stojí spontální sdělení, kdy pak může policista vystoupit jako svědek, např. pachatel přijde na policii a dozorčí službě sdělí, že zabil manželku. Po té, ale co se ho policista začne ptát na okolnosti, tak už jde o úřední akt. a ten svědectví nepodléhá.

5 0
možnosti

Diskusy na Novinkách považuju za podřadnou!Proto jsem hledal o tom článku i jinde!Děkuju panu Tuláčkovi za objasnění!Také jsem klepl na zvýšení "karmy" autora!;-)

1 0
možnosti

Děkuji za shrnutí. Co si myslíte o vyjádření NSZ Pavla Zemana v tomto článku  http://tulacek.blog.idnes.cz/c/395048/Policie-v-koncich-U-soudu-nelze-pouzit-zakonem-zakazane-dukazy.html

Je samozřejmě možné, že to překroutili novináři, ale...

0 0
možnosti

Konečně to někdo i odborně uvedl na pravou míru R^

1 0
možnosti

K těm rozhořčeným reakcím: Policista je za něco placen - tak ať to dělá. Nevím proč je rozhořčen, dělá svoji práci a bere za ní prachy, tím to končí. Rozhořčovat se může jako občan, ale ne jako policista profesionál. Krom toho, když uvidí někoho krást motorku a raději se otočí - tak se vyhnul práci, za kterou bere prachy.

1 0
možnosti

No pěkný, další právník ala Plzeň. Nicméně si ještě jednou nastudujte § 158 tr. řádu, zejména pak ustanovení § 158/5 a 158/6. Malinko v tom máte hokej.

0 3
možnosti
Foto

Vida, překlep, opravím...

0 0
možnosti

Potěšil jste mne, pane.

Hodně úspěchů ve studiu Vám přeji.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS